Startat med Provera

Idag är det dag 3 med provera, mitt humör går upp och ner. Jag vet inte om det har med proveran att göra men för mig att det vart så sist med. Jag kan va på super bra humör helt plötsligt från ingenstans kan jag fräsa till som FAN! Så har varnat alla som vet om det att det är bara att vänja sig värre kommer det bli i ett par veckor. 
 
Har börjat oroa mig lite nu kring IVF 2.
Allt känns iaf jätte bra ska bli så skönt att få komma igång, hatar att VÄNTA!
Det jag är orolig för är hur kroppen ska reagera den här gången, första gången mådde jag ju verkligen kanon genom hela behandligen och själva IVF gick hur bra som helst, nu är jag lite orolig att jag ska må skit och att det ska göra as ont att göra IVF bara för att det gick så bra sist. 
Men att må lite dåligt är egentligen något jag gärna gör bara det ger mer ägg denna gången eftersom vi bara fick ett befruktat förra gången. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0