Svar på kommentar

Johanna
 
Jag tog ledigt efter ET var gjort men jobbade sedan som vanligt igen. Dock inte 140 timmar på två veckor utan normala 80 timmar
 
Ida
 
Jag har riktigt nyss gjort en s k insättning men är hemma några dagar eftersom jag blev överstimulerad efter äggplockningen så det blir lite automatiskt att ta det lungt, men man ska nog leva som vanligt, kanske inte slita onödigt hårt.
 
Svar
 

Tusen tack för era svar! =) 
Jag jobbar ju långt ifrån heltid annars men det är så typiskt och få jobba mycket när man egentligen borde ta det lite lugnare. Jobbar som vikarie så därför jag jobbar så olika hela tiden. Men som de ser ut nu har jag ett lugnt schema de 2 första veckorna iaf! =) Sen kan jag ju tacka nej i värtsa fall med. Men det är något jag har svårt för. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0