VUL

Va på VUL idag och det gick bra, vi hade dock sämre med ägg denna gången än sist ändå har vi ökat dosen :( 
Så jag hoppas innerligt att vi får fler befruktade denna gången ändå! 
Jag tänker inte lägga energi på att gå och va ledsen över det utan det är som det är, och som sagt vi blev gravida sist och det finns lika stor chans nu med. Men det hade självklart vart skönt och haft ett gäng i frysen men så blir det kanske inte nu men kanske ett åtminstone + att vi har ett GULD ÄGG nu, det har jag bestämt! 
 
Vi åker på tisdag till Örebro och gör äggplock, skulle egentligen vart på måndag men pga att vi har få ägg så ska jag ta sprutorna en extra dag så kanske fler växer till sig! =) 

Kommentarer
Postat av: Fertilitetsresa

Lycka till!!

2012-09-21 @ 11:30:25
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se
Postat av: Eva H i Metbäcken

Jo det stämmer, vi fick två insatta den här gången. Detta p g a min ålder och då vi misslyckades på första. Behövde inte ens fråga, utan det var läkaren i Falun som ville sätta in två.

Lycka till på ÄP på tisdag - det kommer att gå fint!
Kram

2012-09-21 @ 16:13:32
URL: http://metbacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0