Borde bli svagare

Har ju testat i ett par dagar nu och det är fortfarande ett stark sträck. Jag hade tänkt köpa dom dyra clearblue men sen ångra jag mig och tänkte att de får duga med dessa billiga men nu börjar jag ångra mig igen ;) Så kanske köper under helgen.

Jag känner ju av min ägglossning och varje dag känner jag något som känns som ägglossning är på G. Och lärt mig att när jag börjar känna har jag inte ägglossning utan det är några dagar efter. Så är det iaf när jag äter Pergotime. Nu har jag ingen aning om något så är väl bara att mysa på och hoppas på det bästa.


Kommentarer
Postat av: Malaika

Herregud vilken super ägglossning du verkar ha på gång :)
Jag känner mig lite gladare eftersom strecken var mycket starkare nu även om jag är sjukt orolig än! Hoppas du å sambon myser för fullt nu så ni också får bebbe snart :)

2013-04-25 @ 10:48:44
URL: http://www.duravita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0