Cykeldag 44

Idag har jag haft mensvärk i ryggen det gör inte direkt ont men man känner sig jävligt stel! Tycker även att jag börjar känna lite mensvärk i magen så det är väl både bra och dåligt! På ett sätt vill jag bara att mensen ska komma så de blir ordning och reda igen men vill ju vara gravid så då är de bra om den håller sig borta. Men jag känner mig inge gravid alls och det känns som det inte tagit sig heller och jag brukar har rätt.

Ska inte vara gnällig men jag har bloggen för att få skriva av mig.


Kommentarer
Postat av: Elin

Skriv av dig :) du som alla andra måste släppa trycket lite så man kan andas ut !
Styrkekram <3

2013-04-30 @ 19:20:51
URL: http://endromomfamilj.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0