Trött på att behöva KÄMPA!

Vi har nu kämpat ganska exakt 2 år på "rikitgt" med hjälp av pergotime och IVF!
Jag är så trött på att behöva kämpa med på någotvis gör man det ändå men vart kommer all den kraft ifrån?
 
Jag tänker väldigt mycket på hur vi ska gå vidare om det inte tar sig under sommaren eller med vår sista IVF som vi kommer göra i höst. Vi kommer nog köpa några extra IVF försök men då vill jag veta lite mer och kolla så det inte är mina ägg eller liknande som är dåligt. Det är mycket pengar som amn inte bara vill kasta i sjön.
 
Det som är sjukt är att vi är väldigt många som kämpar och vi ska behöva betala flera tusen ibland flera hundra tusen för att få ett eller flera barn medans det finns som dom som absolut inte borde ha barn och behöver inte betala en enda krona. Nu låter jag kanske väldigt bitter men det är så fruktansvärt orättvist! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Sv: vill kroppen nånsin som man själv vill?? nä typ aldrig
Lite less blir man, å precis som du skriver.. de är så orättvist!!
Ni har lyckats blivit gravida tidigare, tyvärr sluta de ju inte som man ville.. men ni kan så kämpa på ♥ jag håller mina tummar å tår!!

2013-04-19 @ 18:38:16
URL: http://our-dream.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0