Cykeldag 70

Jahaja dagarna rullar på och vi är redan i Augusti och semestern är snart över. Men det gör inte så mycket eftersom jag längtar tills vecka 34. Jag vill bara ringa och få en tid så vi kan börja planera inför vår tredje IVF.

Jag hoppas mensen håller sig undan tills det öppnar. För då finns det verkligen en anledning till att komma dit!

Jag mår fortfarande bra och känner mig positiv och jag ser fram emot att få komma igång. Snart ett år sedan vi gjorde sista IVF. Ett år??? Shit vad tiden går fort! Men jag är glad att vi väntat och fått en paus det var behövligt!

Sambon är också piggare och gladare igen så känns väldigt bra.

Vill även säga ett stort grattis till kampfisken! :)

Detta blev ett väldigt rörigt inlägg med hoppas ni hänger med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0