Cykeldag 74

Idag är jag på cykeldag 74 och mensen kom äntligen i morse :) Den fick komma vilken dag som helst från och med idag, hade den kommit tidigare hade jag tagit ett eget beslut men känns skönt att den kom idag.

På måndag öppnar kliniken och måndag är det femte blödnings dagen så då måste jag ta pergotime om jag ska göra det och det vill jag så hoppas Ghada tycker det samma. Jag vill ha regelbunden mens speciellt nu när vi ska börja IVFEN! Annars lär jag få vänta mellan 70-80 dagar igen och de vill jag inte.

Om man gör långa protokollet vilken cykeldag börjar man med nässpray?


Kommentarer
Postat av: Kampentillettplus

Tackar så otroligt mycket för din kommentar,
den värmde verkligen. Du kan ju maila mig, vore roligt och prata lite.

2013-08-15 @ 19:46:27
URL: http://kampentillettplus.blogg.se
Postat av: Malaika

Jag tycker inte att du ska ta pergotime månaden innan du gör Ivf! Läste någonstans att det är bättre att ha haft en mens utan hormoner i kroppen innan. Jag hade också panik inför första Ivfen att min cykel skulle ställa till det så jag åt pergotime trots att jag inte borde och den Ivfen gick ju åt skogen.. Massa ägg men alla var jätte dåliga! Jag tror iaf att jag borde ha skippat hormonerna månaden innan. Jag tror det blir mycket för kroppen att behöva producera ägg med hormoner flera ggr i rad.. Men detta är ju bara vad jag tror och tycker...

2013-08-15 @ 21:14:41
URL: http://www.duravita.blogg.se
Postat av: Malaika

Ja det låt ju jätte bra Isf :D hoppas dom i Karlstad också tycker du ska få börja då :)

2013-08-15 @ 21:43:15
URL: http://www.duravita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0