Känsligt..

I morse när jag vakna kände jag direkt att det var en sådan där dag då jag önska jag var gravid. Vissa dagar är längtan starkare och idag var såklart en sådan dag. Men jag har tagit mig igenom dagen bra men under kvällen fick jag reda på att en gammal kompis är gravid. Hon var inte bara en kompis utan min bästa vän i flera år men tyvärr växte vi ifrån varandra. Och det gör fruktansvärt ont att hon är gravid! jag vet inte varför men det känns bara väldigt jobbigt. Det som är bra med detta är väl att vi inte är vänner längre så jag slipper umgås för det hade jag aldrig orkat. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Min längtan efter dig

Åhh, lider med dig. Förstår hur det känns, har två vänner som har barn och en som väntar barn. Är jobbigt vissa dagar att
Umgås med dom :( särskilt när jag vet att om jag hade blivit gravid hade vi haft barn i samma ålder..

2013-08-29 @ 05:40:32
URL: http://minlangtanefterdig.webblogg.se
Postat av: N

Fy vad jobbigt!! :( Massa kramar!!!/N

2013-08-29 @ 15:25:06
URL: http://livetpapaus.bloggplatsen.se
Postat av: Langtarefterbarn

Jag förstår precis vad du menar. Jag tror inte att du missunnar dem sin graviditet utan tror att du känner avundsjuka. Det är precis så jag har känt varenda gång någon i närheten berättat att de är gravida.
Håller tummarna för att det snart är er tur!

2013-08-29 @ 21:38:27
URL: http://langtarefterbarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0