P piller start

I morgon ska jag börja äta p piller vilket känns väldigt lustigt. Till och med apotekspersonalen reagera på att jag skulle hämta ut p piller ihop med dom andra medicinerna. Dom trodde det blivit något fel. Men förklara för dom :)

Så nu hoppas jag att jag får mens som planerat men jag är lite tveksam men hoppas verkligen att det ska funka. Vore underbart om det kunde flyta på. Och blir det som planerat så är det perfekt med mitt jobb för då har jag en veckas ledighet och kan ta det lugnt första ruvarveckan.


Kommentarer
Postat av: IvfAnn

Jag har fått provera utskrivet för att få mens. Äter dom i 10 dagar sedan kommer den dag11-12 ungefär. Varför skriver man ut p-piller? Dom behöver man väl äta fler dagar? Har de bättre effekt på dig?

2013-08-25 @ 10:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0