Svar på kommentar

IVFAnn
 
Jag har fått provera utskrivet för att få mens. Äter dom i 10 dagar sedan kommer den dag11-12 ungefär. Varför skriver man ut p-piller? Dom behöver man väl äta fler dagar? Har de bättre effekt på dig?
 
Svar:

Hej! Jag har med fått provera tidigare och fått mensen utav det men nu har jag jämt nyligen haft mensen och min slemmhinna var alldeles för tunn så fick inte ta provera pga det. Så ska äta p-piller i 21 dagar ca och när jag slutar med dom efter 21 dagar är det meningen att mensen ska komma några dagar efter. Detta är första gången med p-piller så vet inte om dom har bättre effekt än. 

Kommentarer
Postat av: Fertilitetsresa

Hoppas det funkar bättre med p-pillrerna nu rå! ;)
Kram

2013-08-25 @ 21:17:40
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0