Ägglossning...

Om det blev som läkaren sa till oss så trodde ju han på ägglossning igår så hoppas det va igår vi har myst lör,sön och måndag och måndag förra veckan och onsdag förra veckan tror jag det va. 
Men lär bli någon dag till för säkerhets skull ifall den drar ut på tiden. 
Jag har ju ägglossning lite senare än vad jag har trott och har även anat det så kanske därför jag aldrig blivit gravid under mina 13 månader i sträck med pergotime? 
Jag känner av ägglossningen ett par dagar innan det är dags har jag lärt mig nu så det är ju en bra sak att tänka på sen känner jag ju av det lite nu också så inte det men bra ändå och veta för jag har ju trott att den är ganska direkt jag börjar känna av den. 
 
Jag hoppas iaf att det tar sig nu direkt verkar vara många som blir gravida direkt igen efter missfall jag hoppas jag är en utav dom. Och jag har tränat hela januari och äter bra kost ingen skräpmat så jag hoppas min kropp ska va i fin form, den är iaf i bättre form än dom andra gångerna och då har det ju tagit sig så jag hoppas verkligen på ett plus.. 
 
 
Någon mer som äter TrioBe?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag fick positivt äl-test en lördag.. Även ägglossningssmärta. Ägget släppte tydligen på onsdagen. Märkliga kroppar!

2013-02-05 @ 12:33:21
Postat av: S

Jag äter Folacin och Behapen, två olika tabletter men det är Folsyra och Vitamin B12.... =)
Hoppas ni lyckas få ett plus nu!!

2013-02-05 @ 13:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0