Psykbryt

Igår hade jag en jätte jobbig dag hade jobbat ett dygnspass och hundra tankar som bara snurrar runt och massa frustration. Jag hatar den här väntan!!! Tänk om man redan nu kunde veta om det tagit sig eller inte. Jag har en hel del symtom och haft i några dagar eller typ ända sedan ägglossning och det gör att jag pendlar mellan hopp och förtvivaln. Jag vill så gärna att det ska ha tagit sig men vågar samtidigt inte hoppas för mycket (fast på något sätt gör man det ändå) Sen blir jag stressad för tar det sig inte nu så kan det bli så att jag inte blir mamma 2013 heller! :( Jag borde bara försöka stressa ner och inte tänka så mycket men hur fan gör man då? 
Känns för att få helt lugn och ro och sluta tänka måste vi ge upp helt och det är något jag aldrig kommer göra! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mary

Du sätter verkligen ord på mina tankar, helt identiskt känner jag. Man hoppas och hoppas inte samtidigt. Man blir nästan galen.

2013-02-11 @ 13:05:21
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0