Smärta

kväll/natt till igår fick jag fruktansvärt ont på vänster sidan vid äggstocken det gjorde så jävla ont att jag grina och trodde vi skulle behöva åka till akuten jag kunde bara ligga på sidan åt höger då gjorde det inte ont. Jag lyckades somna men vakna flera gånger under natten eftersom jag ville vända mig men det gick inte för då gjorde det ont. 
Men på morgonen när jag skulle upp och jobba va det borta? Känner av det lite ibland nu också men absolut inte som jag gjorde den kvällen. Va fruktansvärt rädd för att jag skulle vara överstimulerad men eftersom som jag har svårt att en bli stimulerad så har jag svårt att tänka mig att jag skulle bli överstimulerad av pergotime. 
 
Funderar även på om de kanske va ägglossning?
Men det rä alldeles för tidigt nu? 
Ska ju på VUL i morgon så då märks det om jag redan kanske haft ägglossning vilket jag inte hoppas. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0