Svar på kommentar

Astrid
 
Fan vad jobbigt för er. 
Jag blev gravid innan vi skulle börja med ivf. Men barnet var inte frisk och vi var tvungna att avbryta vecka 21. På något sätt känns det lite lugnare att jag kan bli gravid, samtidigt som att sorgen är enorm. 
Jag förstår hur det känns. Ingen skulle behöva gå igenom detta. Kramar om dig!!
 
Svar:
 
Hej!
Jag beklagar verkligen! :( 
Första missfallet va jobbigt men jag visste ändå att det kan hända. När jag väl blev gravid igen och helt själv så kändes det så himla perfekt och detta kommer gå bra visst lite orolig va jag men jag kände ändå att det kommer gå, men det gjorde det inte och det blev en sådan stor besvikelse och att vi just fått missfall vid både IVF och när det va naturligt! 
Kramar om dig med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0