Mår illa varje dag..

Jag har i några veckors tid mått illa varje dag, det känns ungefär som när jag va gravid (dom få gångerna jag mådde illa) läst lite nu och det verkar kunna vara sköldkörteln som spökar? Jag har ju inte fått svar på mitt prov som jag tog för sköldkörteln men detta är något jag ska ta upp. Verkar finnas flera olika sjukdomar.

Jag har ju även misstänkt att det kanske är pcos som gör att jag mår illa eftersom mina hormoner går upp och ner hela tiden. Men försökt få fram någon information kring det men inte fått det tyvärr men däremot en heldel kring sköldkörteln.

Jag är även sjukt trött hela tiden! Och det kunde också vara något med sköldkörteln tydligen? Tänk om detta är något vi missat? Jag är misstänksam mot det mesta just nu när det gäller sjukvården. Tyvärr!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0