Svar på kommentar

Sanna
 
Hej, 

Jag hamnade i din blogg av en slump och ville bara skriva en liten solskenshistoria. 

Jag gick på utredning under flera år på KS i stockholm då jag inte hade någon mens. Således ingen ägglosnning heller. Jag fick också diagnosen PCO + beskedet att jag eventuellt aldrig kommer att kunna få egna barn. Jag fick heller ingen medicinering då man inte var överens om vad som var fel. 

Åren gick och jag hade fortfarande ingen mens. (inga preventivmedel har jag användt heller). 

Sen träffade jag min nuvarande sambo för ett år sedan. Efter 4 månader berättade jag att jag eventuellt inte kan få barn vilket han tog hårt men ändå accepterade. Sedan gick det ytterligare 6 månader varpå jag hade två mindre blödningar (första på 5-6 år i mitt liv). Inte riktigt mens men ändå en kortare blödning. 

Sen helt plötsligt började jag må väldigt konstigt och trodde jag hade cancer. Efter vidare utredning igen visade det sig att jag var gravid och jag är nu i v 17 och håller alla tummar i världen på att det ska gå hela vägen. 

Ibland bara händer det! 

Jag håller alla tummar för dig och lycka til
 
Svar
 
Åhh underbart att läsa man får hopp.
Och GRATTIS till er =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0