Svar på kommentar

Anonym
 
Jag förstår precis hur du känner. Jag var ofrivilligt barnlös i 5 år. Kände mig också så värdelös, kämpade med pergotime i omgångar. Har pco kan tilläggas. Men plötsligt hände det, jag blev gravid men lyckan blev inte långvarig utan slutade som missfall. Trippeldos med pergotime så blev jag gravid igen efter 6 månader, så rädd och samtidigt så lycklig. Allt gick bra och vi tänkte att några syskon blir det nog inte men vi var så lyckliga att vi fått ett barn. Efter 2 år blir jag gravid av mig själv och får ytterligare ett efterlängtat barn. Nu är jag gravid igen v11 även denna gången av sig självt. Med detta vill jag bara säga att ni nog också kommer att få ert efterlängtade barn tillslut. Jag skickar lite styrkekramar till dig!
 
Svar:
 
Tusen tack för dina fina ord och din fina historia det ger mig hopp.
Man känner sig verkligen misslyckad men försöker inte tänka så men det är lättare sagt än gjort. 
Jag hoppas och få endel svar i morgon då jag ska till KD och kolla vart i cykeln jag är ska då passa på att ställa lite frågor. Tusen tack igen <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0