Svar på kommentarer

A
 
Hej! Har du kollat ditt tsh-värde? Annars kan det vara en sak att be om.
 
Svar:

Det har jag ingen aning om så det ska jag fråga! =) Vad betyder det? 
 
Frida
 
Hej :) 
Fick du oregelbunden mens efter ditt missfall eller har du haft det annars? Om du fick det i samband med missfallet så finns det tabletter som ska stabilisera din mens igen. kram
 
Svar:

Jag har alltid haft det :/ Eller innan jag började med p piller och direkt jag slutade. Sen har jag ätit pergotime och då har det vart regelbundet men nu ska jag äta varannan månad men det gick tydligen igen vidare :( 

Kommentarer
Postat av: A

Förlåt att min fråga blev kort. Satt lite illa till när jag skrev. Tsh-värdet har med sköldkörteln att göra. Jag har pcos och blev gravid efter trippelkur pergo plus ägglossningsspruta men läkaren kollade även mitt tsh som visade sig ligga fel om man vill bli gravid så jag fick en medicin som heter Levaxin utskriven. Eftersom jag har pcos fick jag även en annan medicin som heter Metformin som tydligen också ska hjälpa till. Nu har jag ingen aning om dessa gjorde någon skillnad men gravid blev jag ju. Jag tycker absolut att du ska proppsa på att få ett vul för att kontrollera om du faktiskt har pcos. Hoppas att det går bra imorgon och det är bara att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.

2013-05-28 @ 20:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0