ÄP

Tänkte jag skulle skriva lite kort om ÄP! 

Vi var ju som sagt par nummer fyra så vi var sist så 10.45 var det min tur. Då var jag så nervös, det jag var nervös över var smärtan! Mina tidigare två ÄP har vart rätt smärtfria men då har jag ju som sagt haft så få äggblåsor.

Nu var jag så jävla öm innan så trodde det skulle göra sjukt ont! Det värsta med hela ÄP var tömning av urinblåsa. Usch vilken obehaglig känsla. Hade kissat innan men fanns endel kvar ändå. 

Bedövning kände jag knappt, själva ÄP gick jätte bra gjorde lite mer ont två gånger men det var ju inte så ont så man inte klara det. Jag andas och andas och andas och tog mig igenom hela ÄP utan en enda tår. Det var himla skönt att det gick så bra. 

Efteråt var jag jätte hungrig så vi hann knappt in på rummet innan jag bad sambon ta fram frukost! Dom två andra gångerna har jag vart väldigt slö efter men det var jag inte nu. Så sov inget efter som jag brukar göra. 

När vi kände oss redo att lämna sjukhuset så tyckte jag att jag blödde mycket mer än dom andra gångerna. När jag kissa var det massa blod i toan och när jag torka mig var det som ett öppet sår det tog aldrig slut. Så larmade på sköterskan och berätta, hon sa att jag skulle vara uppe och gå i 5 minuter sen skulle vi kolla hur mycket blod det var i bindan. Efter fem minuter kom hon tillbaka och vi kollade och det var inte alls mycket och det droppade inget blod heller så det var ingen fara. Så då lämna vi sjukhuset. 

Är lite öm än efter ÄP! Det känns när jag  rör på mig så det går inte direkt snabbt  när jag går.

 Idag ska jag börja med Lutinus 3x dagen. 

Kommentarer
Postat av: Mary

Stort lycka till! Fantastiskt med så många befruktade ägg, fina odds!
När får ni besked om ET?
KRAM!

2013-10-04 @ 12:58:38
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0