Bara en dröm

Inatt drömde jag att vi fick ett plus. Det va helt fantastiskt. Det konstiga var att när jag skulle ta sista testet blanda man till allt som man gjorde med tex Cetroride sprutan. Haha! 

Innan vi la oss igår prata jag och sambon om detta med att ta gravtest. Jag vill inte hålla på och ta en massa varje dag om jag är gravid. Utan lyckades hitta ett från billiga tester också har vi ett från Örebro sen vill vi köp en som visar veckor. Det får räcka! Skulle det vara något som är fel eller så märker man ju det ändå. Gravtesten kan man inte lita på helt och de kan råka visa lite olika även att allt är ok och då bryter man ihop i onödan. Så denna gång 3 test inget mer!! ;) 

Kommentarer
Postat av: Emilie

Är det söndag som är testdag? Håller mina tummar för er!

Svar: Ja det är det Emilie! :) Men kan vara så att det blir ett test i morgon! ;)
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-10-18 @ 08:25:34
Postat av: frida

Håller tummarna för er! Håll ut!

Svar: Tack! :) <3
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-10-18 @ 12:43:59
URL: http://minbebis.com/blogg/komtillmig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0