Chocktillstånd!

Vi är i chocktillstånd, det känns så himla overkligt! Jag trodde aldrig jag skulle få se två sträck på stickan igen. Det är så jävla underbart!!! 

Jag har klockan på alarm kl 7.00 varje morgon för jag tar Lutinus då. Så gick upp och kissa innan för blåsan höll på och explodera och tog testet samtidigt.  
Jag kan inte lägga ner testet utan jag måste kolla och vinkla och se om jag ser ngt. Det kom inte upp ngt sträck direkt så jag höll på och bryta ihop. Men efter några sekunder börjar jag se en skugga, ska jag få mitt första spöksträck tänkte jag. Men det blev starkare och starkare, så rusa in till en bakfull sambo som inte fatta ett skit! ;) haha! 

Vi har berättat för våra mammor idag som misstänkt att det närmar dig testdag! :) Ska även berätta för min bror om han kommer förbi. Detta är bara dom som vetat om att vi vart i Örebro så vi håller hemligt till första VUL iaf innan våra pappor får veta och även min moster. 

Jag känner mig fruktansvärt lugn! Och jag försöker bara njuta. I morgon tar vi testet vi fick i Örebro + ett som visar veckorna. Sen är det bra! :) Så totalt 3 st. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh stort grattis!

Svar: Tack! :)
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-10-19 @ 22:05:44
URL: http://kampenmotklockan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0