En extrem lugn dag..

Idag har jag knappt gjort något. Var uppe och åt frukost vid 10.00 som smaka skit, sen gick jag och la mig igen och gick upp kl 14.00. 

När jag gick upp orka jag vika in all tvätt och laga lite mat sen har soffan vart min bästa vän. Jag har alltså mått riktigt illa och vart sjukt trött och jag njuter!  

När ni har växtvärk hur känns det då? Har ni det länge? Eller kommer det då och då? För mig kommer det oftast då och då på morgon och kväll. Har även tänkt på att när jag blir kissnödig så får jag ont men det släpper när jag kissat. Antar att när blåsan blir fylld trycker det mot något. Någon som känt samma?  




Kommentarer
Postat av: Frida

Min växtvärk har varit i hela magen, och den har varit på morgonen. Kan vakna av att jag har ont, extremt jobbigt på psyket för man kopplar det till att man ska börja blöda. Men bara jag går upp så släpper det

Svar: Okej! :) Jag tycker jag kan känna mer om jag rör mycket på mig. Det är säkert olika från person till person :)
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-10-22 @ 20:39:01
URL: http://Minbebis.com/blogg/komtillmig
Postat av: Maria

För mig kommer det lite nu å då under dagen. Nu känner jag igen känslan så jag blir inte lika rädd som jag var i helgen. Har också märkt att det känns mer när jag ligger på sidan!?
Visst är det märkligt att man kan njuta av illamående å växtvärk! :)
Kramen, Maria

Svar: Åhh där skrev du något jag funderat på ;) Jag känner också mer när jag ligger på sidan, det har jag tänkt på. Kan komma en rejäl värk när jag vänder mig till ryggläge! :)
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-10-22 @ 21:02:49
URL: http://ardetvarturnu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0