Igår hände något jag inte trodde skulle hända..

Att rädslan skulle ta över.. Jag var ledsen och orolig hela eftermiddagen och kvällen igår. Även om det kändes bättre så kunde jag inte slappna av.
Vakna i natt och kunde inte somna om
så var vaken mellan 03-04. Våga knappt kissa. 

Idag känns allt mycket bättre. Har lite
molande värk men det kommer jag ju ha av och till så kan inte haka upp mig på det. Och läst att i veckan 6-7 kan man ha lite extra växtvärk för mycket som händer där inne. 

Så nu ska jag försöka finna tillbaka mitt lugn och bara njuta igen. Kan inte gå och oroa mig hela tiden då kommer jag bli idiot! Men det är väldigt svårt och veta vad som är rätt och fel när man aldrig gått en hel graviditet + att alla graviditeter är olika. 



Kommentarer
Postat av: Maria

Hmm, känns igen.
Önskar er en lugn å skön helg!
Kramen

Svar: Det samma till er! ♡
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-10-25 @ 11:46:56
URL: http://ardetvarturnu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0