Kan det vara Lutinus?

Jag funderar på om det kanske kan vara Lutinus som ger mig mensvärken? Fast det känns ju hela tiden men eftersom jag tar 07.00 15.00 och 22.00 så är det ju i kroppen hela tiden? 

Sökte ju såklart på det :/ Och det verkar som det är några få som haft det som biverkning. Det finns ju med som biverkning om man läser om Lutinus. 

Jag försöker bara få upp hoppet! Idag är ju dag 10 med Lutinus så kroppen är full av härliga hormoner. 

Jag jobbar och slutar 17.00, just nu vill jag bara SOVA! I morgon är jag ledig längtar, dock har jag ett möte men det är på dagen så i morgon kan jag SOVA! 

Kommentarer
Postat av: Enolie

När jag plussade hade jag värre mensvärk än vanligt. Håller tummarna för er! Kram!

Svar: Det hade jag med ena gången men det var bara på natten nu är det hela tiden :- / suuuck! Men hoppas innerligt att det inte är kört! :(
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-10-14 @ 08:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0