Nervös..

Åhh jag börjar bli lite små nervös, så rädd det ska göra förbannat ont! Jag har redan ont i magen hur ont kommer det inte göra när dom ska vara där inne och rota? Uhhh! Jag hoppas jag får samma sköterska som sist hon va snäll och gav extra morfin fast jag egentligen inte behövde. I morgon lär jag verkligen behöva! ;) 
 
Vi har bokat två hotell nätter i Örebro så vi kommer stanna där tills på fredag. Vi vet inte när ET är om det blir på fredag eller måndag men vi betalar lite över 700 per person och vi har inte vart iväg på ngt sen i sommras och sambon skulle ändå inte jobba om vi åkte hem så då stannar vi och myser lite istället! :D 
 
För att ET ska bli på måndag måste vi få ut mer än fem ägg sen måste fem ägg befruktas och utvecklas fint. Jag vet att chansen finns men jag tror den är lite för oss. Jag är absolut inte negativ inställd eller så utan det är bara vad jag tror om man går efter tidigare resultat. Fem ägg är rätt många. Jag skulle skulle bli supernöjd om vi fick två-tre fina ägg det är väl det jag hoppas på. Men skulle vi få fem fina ägg skulle jag absolut inte klaga. 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till! Håller alla tummar!

2013-10-01 @ 10:37:56
URL: http://SomniaFilios.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0