Ruvardag 10

Ingen mens än! Phuuu... 

Idag har jag ont i magen men inte mensvärk, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men det känns som träningsvärk sen har jag även ont vid äggstockarna vid vissa rörelser. Det typ ömmar! Så svårt och förklara.. 
Jag har även som lite värk i ryggen det hade jag även igår kväll men inte som vid mens vet inte hur jag ska förklara men en molande värk fast i ryggen kanske? Hmm? Vad mer? jag märker att när jag anstränger mig får jag molande värk men håller jag mig lugn och stilla har jag det bara lite då och då. Brösten är fortfarande sjukt ömma, min hy är hemsk. Mat smakar väldigt gött eller väldigt äckligt. 
 
Jag är så jävla nervös och orolig inför testdagen så ni anar inte! uuuj!! jag vill samtidigt som jag inte vill.. 

Lutinusen jag tar kl 15 tog jag 18.30 pga jag var i KD med jobbet utan toalett i närheten! :/ Inte så bra men hoppas det inte påverkar det något negativt om jag är gravid. 
 

Kommentarer
Postat av: amanda

För en sån där ovetande person...När är test dagen? På vilken ruvardag? Hoppas verkligen och håller tummarna för er!

Svar: Jag har min testdag på dag 13! :) Men det är lite olika men har en blasocyst nu då kortar man ner lite. Tusen tack! :)
onskanomattbligravid.blogg.se

Postat av: Camilla

Alla symtom du beskriver låter lovande. Håller tummarna!
HTTP://omlivetefter.blogspot.se

Svar: Tusen tack Camilla! :)
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-10-17 @ 22:00:40
URL: http://omlivetefter.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0