Ruvardag 4

Idag är första dagen jag känt något i magen eller vad man ska kalla det. Det känns som det händer något, antingen för att det har fäst eller att kroppen förbereder sig för mens. Det har vart som molande värk som kommit och gått. Men kan vara för jag rört mig mer än vad jag gjort dom senaste dagarna också? 

Annars har jag haft ett grymt sötsug under kvällen, mina bröst är så ömma så det är jobbigt att röra sig. Hmm? 

Annars har dagen rullat på och jag är ju på jobbet nu och tycker det gått bra än så länge. Var lite orolig innan men nu känns det bättre, man tänker mycket och oroar sig alldeles för mycket. Men jag tänker som så att jag får passa på och ta det extra lugnt när jag inte jobbar! :) 



Kommentarer
Postat av: Maria

Spännande att följa detta försöket och hoppas det går hela vägen nu så ni får känna på denna lyckan!

Svar: Åh va kul att du tycker det! :) JA det hoppas vi verkligen vi får. Tycker det är vår tur nu :)
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-10-12 @ 08:07:46
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0