Ruvardag 6

Idag har vart den värsta ruvar dagen hittills. Fy fan! Det känns som att mensen ska komma vilken Sekund som helst. Mensvärken har funnits där hela jävla dagen och är kvar än. Jag vet inte hur många gånger jag vart på toa idag. Livrädd att det ska vara blod varje gång, när jag kissat granskar jag verkligen pappret. Men inget blod än! 

Sista hade jag mensen tor 19 sep så är lite tidigt än men man vet ju aldrig hur cykeln blir när man gör IVF + att min är ju som den är redan ;) 

Jag har inte kunnat känna efter så mycket idag eftersom det vart full fokus på mensvärken. Men as trött och ömma bröst det har jag iaf. 

Åhhh jag hoppas innerligt att det är växtvärk eller typ att kroppen inte riktigt fattar än och att de är de som gör att jag får mensvärk. Värken gör inte ont utan bara är där i magen och förstör mitt hopp. 

Jag har vart jätte duktig fram tills idag och inte sökt på google. Men tidigt i morse fick jan panik och sökt på ALLT!! Men va fan hjälper det? Inte ett skit! 

Men mitt hopp är inte borta än, haft värre mensvärk som vart tre gånger värre än detta och var gravid. Det som oroar mig är att det aldrig slutar utan sitter i hela tiden. 

Kommentarer
Postat av: Malaika

Så kände jag också! Hade mens känningar som fan! Jag bara "visste" att mensen var på väg och hoppet va ute. För man känner ju sin kropp och symptom så väl! Men jag plussade ju ändå så ge inte upp hoppet ;) det måste inte betyda något negativt! Tänker på dig och fortsätter hålla alla tummar och tår jag kan!

Svar: Hade du stark mensvärk för de hade jag i morse? Men tog alvedon så jag ska slippa känna en massa och vara orolig! :) så orolig!! Men inget blod än :) tack <3
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-10-14 @ 09:33:49
URL: http://www.duravita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0