Ruvardag 7

En vecka som ruvare. 

I morse hade jag väldigt ont i magen så jag tog som sagt en Alvedon men hade oavsett tagit det idag pga jag skulle jobba. Jag måste kunna fokusera på jobbet när jag är där och det kan jag inte om jag känner en massa så det var skönt. Men tog bara en i morse sen inget mer, och har inte haft direkt ngt mer ont utan mer en konstig pirrig känsla i magen med lite molvärk av och till. Det känns som jag är mellan hopp och förtvivlan hela tiden. 

Brösten är så sjukt ömma, fy fan alltså! Sen har jag idag känt av lite illamående men det kan vara något annat också men det är något jag inte känt av dom tidigare dagarna. Trött tröttare tröttast! Känner mig som en zombie. 

Dagen idag var inte alls så hemsk som igår men jag känner ibland att jag skulle vilja ta ett test så är det över. Så jag slipper fundera mer men det är alldeles för tidigt och testa och vi har bara ett test. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0