Ruvningsdag 1

Idag är min första ruvningsdag och jag känner mig väldigt lugn på något vis. Det känns himla bra och jag är inte alls fokuserad på att hitta symtom. Det är ju lite väl tidigt än också men det känns som jag kommer kunna låta bli att göra det framöver också. 

Det som är bra är att jag tagit Lutinus i några dagar så jag har ju känt av vissa saker redan innan ET som skulle kunna vart gravsymtom så tror att det hjälper mig. Jag är van att känna så ingen idé att fundera på vad det är som gör att jag känner så. 

Sen tror jag att mitt lugn beror även på att vi har ett i frysen också. Det blir inte alls samma press som det vart innan. 

Det enda som jag märkt av som jag oroar mig lite för är min högra äggstock. När jag "anstränger" mig som tex ikväll gick jag till min bror och flickvän det tar max 3 minuter. Det är inte långt sen satt jag där gav han lite saker så böjt mig lite sen stod jag lite upp för att sträcka lite på mig. Nu har jag ont på höger sidan hade även så under helgen efter ÄP! :/ Kan det vara att den är lite svullen efter ÄP? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0