Suck..

Örebro svarar inte, och jag vill prata med dom innan jag ringer KD! Hmmm? Får hoppas dom svarar snart! :) 

Uppdatering: Örebro hade lite knasiga telefontider så nästa är 10.00 och då stänger Karlstad sin så jag ringde Karlstad nu och prata in ett rätt långt meddelande så får vi se när dom ringer upp och vad dom säger. Håll era tummar för att jag får igenom något av mina viljor ;) 

Uppdatering: Sådär nu har jag pratat med både Örebro och Karlstad! :) Jag tror jag fick till det så jag får mer Lutinus. Så får se om det kommit in recept i eftermiddag. Sen angående sjukskrivning så sa jag som det var att jag jobbar 24 timmars pass helt själv och att det är endel lyft och att jag har ingen lust att ta massa risker när vi äntligen fått en tredje chans. Jag ska sjukskriva mig själv denna veckan sen ska jag ringa på måndag och få eventuellt ett sjukintyg. Det hon sa är att försäkringskassan kan säga NEJ. Men vi får se hur det blir på måndag. Men känns ändå som hon förstod. Hon sa inte blankt nej som tidigare. 

Vul boka vi in 7 Nov jag tog en tid direkt på morgonen även om vi måste upp tidigt så har jag ingen lust att vänta en heldag ;) Ujjj! Hatar att vänta.. 

Så känns som allt löste sig bra. 



Kommentarer
Postat av: Libra

Jag håller tummarna hårt!!! :)
Kram

Svar: Tack :)
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-10-21 @ 09:52:54
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0