Telefontid

Idag är första gången jag slipper prata in ett meddelande och att dom sen ringer upp. Jag fick svar direkt! :) 

Fick en telefontid till Louise kl 10.30. Hmm? Vet inte vad jag ska säga om det, jag hoppas hon haft en underbar helg iaf så hon är på god sidan! :) Nejdå men vissa läkare är stenhårda när det gäller sjukskrivning och det är jättebra. Men det är inge bra när dom är det mot fel personer, det finns dom som bara vill gå hemma och dom ljuger ihop en bra historia och blir långtidssjukskrivna direkt. Sen finns det vi som kämpar och jobbar och pga vissa saker måste ha en sjukskrivning en korttid men det är hopplöst och få. Det är orättvist! Men jag hoppas som sagt att hon ska förstå. Det är ju inte bara riskerna jag är orolig för utan hur jag ska orka ett 24 timmars pass med extrem trötthet och illamående och sen psykiskt! 

Håll era tummar och tår! <3 

Kommentarer
Postat av: Libra

Jag håller tummar och tår hårt!!! :)
Kram

2013-10-28 @ 09:18:50
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0