Vad är det bästa egentligen?

Leva som vanligt eller lugn och ro? 

Dessa två frågor snurrar i mitt huvud, annars känner jag mig väldigt lugn och lycklig! 

Jag vet att läkare säger att man ska leva som vanligt men jag vet inte om jag psykiskt klarar det? När jag börjar tänka på att jag ska jobba blir jag orolig och nervös. Jag jobbar 24 timmar helt själv! Gör olika lyft, jag är dödstrött, kan inte vila när jag känner att jag behöver det, sen är man orolig och rädd samtidigt. Detta är ju varken bra för mig eller brukaren men hur ska man få en läkare att fatta det? Jag vill absolut inte vara borta hela graviditeten bara första tiden. Vi vill verkligen göra ALLT nu! 

Så svårt! Men ska prata med både Örebro och Karlstad om det hoppas någon är förstående :) 


Kommentarer
Postat av: Libra

Hoppas du får hjälp med sjukskrivning. Kanske du kan ändra dina pass och byta med någon? Så kan vi göra ganska lätt, ibland i alla fall.
Kram

Svar: Det hoppas jag med! :) Vi jobbar bara dygnspass så jag vet inte riktigt hur jag ska byta isf? :/ Det som är så dumt! Men ska ringa till både Karlstad och Örebro i morgon och höra vad dom säger! :) Kram
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-10-20 @ 16:57:11
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0