Vad ska jag äta?

Inget är gott! Åt tacos till middag igår och det smaka ju inge gott alls. Sen till kvällsmat åt jag smörgås med messmör på men det var inte heller någon höjdare + ett glas med skogsbärs yoghurt till som inte heller smaka gott! :( Vad ska jag äta? 

Sen är jag väldigt öm i magen men misstänker att jag har lite
Förstoppning. Fick världens magknip igår kväll som kändes exakt som förr när jag fick super ont. Skillnaden nu är att jag inte behövde gå på toa, hade det vart för tre år sedan hade jag vart glad om jag ens hann på toa.

Idag vakna jag med illamående och jag mådde även illa igår kväll och jag bara njuter! :) hihi.. 

Har lite dåligt samvete för att jag är hemma men vi har fått en tredje chans som vi kanske aldrig trodde vi skulle få. Jag gör allt som krävs för att få behålla den här graviditeten <3 



Kommentarer
Postat av: Libra

Ta det lugnt och njut!!! :)

Det där med maten är svårt. Jag lever mest på mackor och Yoggi när jag är gravid. :P
Kram

Svar: Prova havregrynsgröt med mormors äppelmos på idag men det va inte heller gott! :/ haha.. Jag får testa mig fram och se vad som smakar godast ;) Ja jag ska göra det idag blir det inte mycket gjort med illamående jag ligger i med :P :D Aldrig vart så glad över att må illa ;)
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-10-22 @ 10:15:40
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/
Postat av: Hanna

Ett tips om du är förstoppad är laktulos.Finns receptfritt på apoteket.Funkar kanon =).

Svar: Jag har ju haft väldiga problem med att jag vart lös i magen förr så jag vågar inte ta något. Rädd de ska komma tillbaka :/
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-10-22 @ 22:26:19
URL: http://nattstad.se/drommenomettbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0