Vecka 6 5+5

Idag har jag legat i sängen mesta dels av dagen. Jag har mått illa så inte orkat göra så mycket. Orkade inte ens laga mat tills sambon kom hem så det fick han göra när han kom hem.

Det som räddar mina dagar är clementiner fy fan va gott. 

Idag har jag även känt av växtvärk lite då och då. Jag funderar hur är eran växtvärk? Jag kan typ få jätte ont (stark mensvärk) i 30 sek sen är det över så kan de bli så då och då. Ibland kan jag även ha molande värk lite längre men det är inte ofta. Utan jag får oftast en kraftig växtvärk en kortstund sen är det över. Någon som känner igen sig? 



Kommentarer
Postat av: Maria

Japp, känner igen din beskrivning. Bara det att jag har haft vidrig endometriosmensvärk tidigare å det gör inte alls lika ont.
Känns nästan "skönt" att känna att det "händer något där inne. ;)
Kramen

Svar: Ja verkligen! :) precis.. Skönt för allt som händer där inne :) Kram
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-10-29 @ 20:33:58
URL: http://ardetvarturnu.wordpress.com
Postat av: Langtarefterbarn

Jag hade liknande i början av graviditeten. På ett sätt var det skrämmande och på ett annat så kändes det fantastiskt att man kände att något hände där inne.

Hoppas att illamåendet lägger sig snart! Kraam

Svar: Ja precis! :) kram
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-10-30 @ 12:14:18
URL: http://langtarefterbarn.wordpress.com
Postat av: Malaika

Jag hade också mycket "mens värk" / växtvärk i början. Men sen försvinner den och då blir man orolig över det istället hehe :) snart VUL för dig också vad spännande :) tycker du verkar ha många och bra symptom iaf :D så nån liten rackare har det allt flyttat in i magen :)
Åhhhh clementiner så jädra gott! Tur det är nyttigt iaf ;)

Svar: Åh va bra! :) jag har faktiskt inte super mycket utan får en kort stund då och då men då är dom rejäla, men ikväll har jag haft lite molande. Så verkar vara lite olika från dag till dag :) Ja 8 dagar kvar!! :) längtar... Mmm väldigt gltt!! :)
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-10-30 @ 16:53:04
URL: http://www.duravita.blogg.se
Postat av: Frida

Samma för mig, men min växtvärk håller fortfarande i sig!
Mums för clemmisar!! ;)

Svar: Åhh härligt att höra :) mmm kan man lugnt säga :)
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-10-30 @ 20:48:21
URL: http://Minbebis.com/blogg/komtillmig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0