Vecka 6

Idag går jag in i vecka 6, det känns jättebra. Det känns som dagarna rullar på fort men går jag in på appen och kollar känns det som det går trögt! ;)
 
Idag är det två veckor kvar till vul, jag längtar verkligen. Men självklart är man rädd och orolig men jag vill få det gjort bara. 
 
Symtom som jag har:
Illamående
Huvudvärk
Vissa saker smakar gott andra äckligt
Ömma bröst 
Växtvärk
Trötthet
 
Förresten tyckte dom i Örebro att jag skulle ringa och boka en tid för informationssamtal eller vad man ska kalla det. Men jag känner mig inte alls redo för det än. Så det får nog bli att ringa efter vi vart på vul. 
 
 
 
 
Längtar tills man får en lite kula 
Hoppas tiden går fort som tur är har jag lite saker inbokat i November. Som
tex en weekend i Göteborg nästa helg och en tur till Ullared i mitten av November. 

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, visst går det sakta. Vill hoppa fram massor av veckor.
Just ja, det verkar skilja 1 dag mellan oss!? Går in i v 6 imorgon.
Kramen

Svar: Ja gärna ;) aaa kul och ha någon som ligger så nära! :) kram
onskanomattbligravid.blogg.se

2013-10-24 @ 13:13:37
URL: http://ardetvarturnu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0