5 kg +

Min mage är uppblåst och det känns som jag gått upp 5 kg, och jag har ett sötsug som knappt går att kontrolera. 
Man har kämpat och vart hälsosam i flera månader inför den här IVF och när man börjar behandling så blir det lite sött ändå (en gång i veckan). Sen om jag äter lite sött så misslyckas ju inte IVF för det men det känns så jobbigt när man inte har detta problemet annars. Men försöker röra på mig 2-3 gånger i veckan, dock är detta sista veckan jag kan göra detta. Efter Örebro blir det lugna promenader när jag känner mig redo för det. 
 
Jag var hos mamma och jag vägde mig men jag har inte gått upp något vilket är skönt så det inte blir som första IVF då gick jag upp 5 kg. Idag har jag en huvudvärk som inte rikitgt vill gå över. Har iofs inte tagit någon alvedon heller, men känner att jag inte vill ta massa mediciner när det inte behövs jag står ut. 
 
6.15 bär det av till KD till morgonen för Blodprov och VUL. SPÄNNANDE!!  
 
 

Kommentarer
Postat av: Libra

Passa på att ät sött nu för när du blir gravid så kommer du inte vara sugen. Oftast inte i alla fall. Jag mådde tokilla av socker. :D
Kram

2013-09-25 @ 16:18:05
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0