Äp bokat!

På onsdag natt/morgon bär det av mot Örebro. Äntligen! Hade 3 ägg som var över 17mm sen hade jag flera ägg runt 13-16mm. Jag har ju haft dåligt med ägg men jag har mellan 15-20 st nu. HERREGUD! Så nu hoppas jag vårt guld ägg är en utav dessa 3 större, får ju gärna va ett av dom mindre också bara det finns där ;)

Så det känns väldigt bra, först höll jag på och grina när jag inser att det bara är 3 över 17mm. Men jag frågade och hon sa att man kan plocka ägg ur dom mindre också. Då kändes det mycket bättre. Jag trodde dom behövde vara över 17mm för att det ska finnas ägg, och så var det ju som tur var inte! 

Ni från Värmland som läser har ni haft Louise när ni vart på Fertilitet? Jag tycker hon är svår.. Någon mer som tycker det? Hon hade med sig någon idag han presentera sig sen sa han inte ett ljud! Blev lite tyst :p 

Kommentarer
Postat av: F.

Hej! Har precis hittat till din blogg och följer din resa nu..jag bor i örebro med min man och vi försöker också få barn..lång resa! Hejar på dig och din man, hoppas verkligen det lyckas för er nu!

2013-09-30 @ 18:09:00
URL: http://enlangvantan.blogspot.com
Postat av: Maria

Fasen vad spännande och kul med mycket ägg som tar sin bra så du får tillbaka ett guldägg och några eskimåer till framtiden!

2013-09-30 @ 22:26:42
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0