Dag 5..

Resultat från blodprovet var att jag skulle fortsätta med 150E! :) Hade ju hoppats på en höjning men om allt såg bra ut får jag vara nöjd! Har ju sett bra ut tidigare men själva äggresultatet har inte vart så super bra så lite nervös över det. Men i morgon får jag ju ta både blodprov och VUL! :) Alltså jag behöver inte ha 20 ägg men vore kul med runt 7-8 ägg så man eventuellt kan få ett till frysen och sen att ägget dom sätter tillbaka är ett i toppkvalite! :) 
 
La ju även till Cetrotide igår och jag va så rädd för att ta den. Ville verkligen inte men jag tillslut tog jag den och det kändes faktiskt inget. Men klia som fan efter som det brukar göra. Så hoppas det går lika bra resten av veckan ;) 
 
Det känns mer och mer för varje dag att något händer i där inne. Min mage är uppblåst hela tiden, det spänner och värker så jag hoppas det är positivt! :) 
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0