Försöker lära mig att ta det lite lugnare..

Jag har vart ledig sen torsdags eftermiddag och det börjar kännas i kroppen då jag blir allt mer rastlös men jag försöker kämpa emot och försöker även öva på att ta det lite lugnt. Det är jätte svårt!
 
Många tycker ju det är skönt att bara sätta sig i soffan och kolla på ett tvprogram på varadgskvällarna, det önskar jag att jag med kunde göra men jag har ingen ro i kroppen till det förutom om det är ett program jag verkligen följer. Men vi har faktiskt haft en ganska lugn helg och vi har kollat på film på kvällarna och jag har till och med somna i soffan och det känns bra att jag faktiskt i lugn och ro kunnat suttit i soffan. Alltså detta älskar dom flesta människor men för mig är det mest stressande på något konstigt sätt. 
 
Varför ska det vara så svårt och koppla av? Jag önska verkligen jag kunde göra det! Idag sov jag faktiskt till 8.30 vilket inte hör till vanligheterna. Jag åt frukost och gick en PW på 6km, plockat lite här hemma. Men nu börjar jag bli rastlös och vet inte rikitgt vad jag ska göra? Ska jag gå ut och gå igen? Jag är ju helt hopplös! Vad ska jag göra för att inte känna mig så rastlös? Jag borde lära mig virka eller något! ;) 

Kommentarer
Postat av: Libra

Jag känner igen det där. När jag väl är ledig så blir jag fruktansvärt rastlös. När jag jobbar vill jag bara slappa. Så typiskt. Försök kom på något kul att pyssla med. Jag brukar baka eller ta en cykeltur om rastlösheten blir för stor.
Kram

2013-09-23 @ 15:27:30
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0