Ikväll kl 20.00 tas första sprutan.

Kan erkänna att jag är lite nervös. Ny spruta, den ska blandas och det är ju mycket känslor kring det här så inte konstigt man är lite nervös. Gör Menopur ont att ta? ;) 

Det känns så himla underbart att vi snart är igång och det var en stor klump i magen som släppte när mensen kom + att jag känner mig glad igen :) 

En annan bra sak är att jag behöver förhoppningsvis bara ta sprutorna på jobbet en gång, om jag inte behöver behandlas längre. Skönt att slippa faktiskt! 



Kommentarer
Postat av: Libra

Spännande!!! Jag tog Menopur nu sista gången. Det var inte så svårt att blanda. Sen räcker blandningen till några gånger så man behöver ju inte göra det varje dag.

Själva nålen känns inte mer men själva vätskan kan svida lite. Men det går över snabbt. Med Gonal-F blev jag alltid illamående efter men inte med Menopur. Skönt!

Lycka till nu!!! :)
Kram

2013-09-20 @ 11:06:02
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/
Postat av: PiOmiO

Tyckte inte alls det var farligt med Menopur, snarare tvärt om får äggblåsorna att växa bättre! Nålen är en aning längre än den färdiga sprutpennan (typ gonal-f) tyckte inte alls att det sved.
Lycka till!KRAM

2013-09-20 @ 13:42:36
URL: http://www.piomio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0