Jobbig natt..

Jag har haft mycket problem med min mage i många år, vart hos olika läkare men fått olika diagnoser. Jag slutade äta kolhydrater (ris,pasta,potatis) och det har hjälpt jätte mycket. Nu har jag börjat äta lite igen 1-2 gånger i veckan pga jag mått så konstigt sista tiden. Men min mage verkar inte gilla detta alls så haft ont i magen i 2 dagar men igår kväll på jobbet bröt helvete ut! Massa kramper det gör så ont så jag vill spy + att jag får diarré :( Gjorde så grymt ont! Men det gick över ganska fort 30-45 min men magen är ju jätte öm idag och bubblig. 

Jag vet inte helt 100% om de är kolhydraterna eller om det är lite stress och oro också. Min mage är som sagt jätte känslig. Sen så äter jag som att någon ska ta maten ifrån mig eller godiset. Alltså jag bara vräker i mig! Det är jätte hemskt. Jag skulle vilja köpa en lite godis och kunna njuta men det är jätte svårt. Jag kastar i mig det på 3 sekunder sen mår jag as illa! 

Hur lär man säg äta med måtta? :) 

Kommentarer
Postat av: Libra

Jag verkar ha samma magproblem som dig. Har du testat Lactiplus? Nyttiga bakterier. Jag tycker min mage har blivit mycket bättre när jag tar 2 om dagen. :)
Fibrer verkar också vara bra, men tråkigt i längden. :-/
Kram

2013-09-14 @ 10:00:25
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0