Vecka 37

Idag är det äntligen en vecka kvar till vecka 38! Man kan nästan tro jag är besatt, fast jag tror jag är det med. 
Samtidigt som jag bara vill att vecka 38 ska komma så är jag rädd att min kropp kommer svika mig och att mensen inte kommer komma. Men på någotvis så tror jag på det här. Eftersom min kropp faktiskt svarar bra på saker som ger mig mens ;) så känns det som det här borde funka men man vet ju aldrig men jag hoppas innerligt att mensen dyker upp på ons,tors, eller fre. Innan dess tror jag inte den dyker upp eftersom jag slutar med P-piller på söndag. 
 
Denna helgen har vart ett rent helvete mitt humör har vart hemskt, och jag har haft ett godissug som jag inte kunnat kontrolerat. Så i helgen har jag fuskat och ätit godis. Jag är så jävla lycklig att jag på söndag kl 17.00 tar mitt sista P-piller. Vill aldrig mer äta Prionelle. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0