Att ta beslut och få något gjort är svårt..

Den sista tiden har jag vart känslig och orkeslös. Lillan i magen tar ju massa energi från mig så inte konstigt jag inte har samma energi som tidigare. Men jag har väldigt svårt att acceptera detta och vill så gärna få en massa saker gjort. Jag är van att få saker gjorda, nu kan kan jag ha tänkt att jag skulle ha gjort en sak i en månad men ändå är den inte gjord. Plus att jag får inte anstränga mig för mycket heller. 

Mitt i allt detta ska man ta massa beslut vilket jag tycker är jätte jobbigt! Vi har lite saker kvar att införskaffa innan lillan tittar ut och jag bara velar fram och tillbaka känns det som. Jag kan aldrig bestämma mig vilket gör mig tokig! 
Detta är saker vi har kvar att köpa:
- Pyjamas (vi har endast en)
- Kortarmade/långarmade bodys
- Tunna byxor
- Kofta 
- Snutte
- Barnvagnsmobil 
- Mobil till skötbord 
- Babygym
- Handdukar 
Sen har vi även kvar lite inredning till barnrummet. 

Jag har börjat tänkt på BB väskan. När packar man den? Och jag tar gärna emot tips igen på vad man ska ha i. Har köpt lipsyl iaf ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0