Efterkontrollen

Efterkontrollen gick jättebra och allt såg fint ut. Först pratade vi lite om bla graviditeten förlossning och preventivmedel. 

Graviditeten är det bästa som hänt mig så jag hade bara positivt att säga om den. Jag hade en väldigt bra graviditet tycker jag själv. Enda som va jobbigt eller vad man ska kalla det var de hemska sammandragningarna jag hade ett par gånger. 

Förlossningen är ngt jag också är väldigt nöjd med, allt gick bra och det gick mycket bättre än jag föreställt mig. 

Preventivmedel är ngt vi inte kommer använda. Jag vill se hur min kropp blir nu efter förlossningen. Kanske jag kan få en bättre cykel? Hoppas kan man! Sen vill jag vara utan alla jävla hormoner och gud vet vad allt jag ätit de sista åren. Jag vill vara FRI! 

Kroppen har återhämta sig bra och allt såg bra ut på gynundersökningen. Väger 64kg nu ca och vid inskrivning 59kg ca så har inte så mycket kvar. 
Så allt känns väldigt bra nu när det är gjort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0