Stabilare och greppa

Det händer så himla mycket nu med lilla tjejen vår. I förrgår greppa hon nappen själv för första gången, Hon låg i babysitter och nappen låg framför henne i den och då tog hon tag i den själv. DUKTIG TJEJ! 
Hon hatar att ligga på mage så nackträning har vart svårt, men fick ett tips om att lägga henne på min mage och det gick mycket bättre så det kör vi med nu men hon får även ligga på mage i babygymet med och det har gett resultat. För 2-3 dagar sedan låg hon bara helt ner med huvudet i golvet och skrek nu får hon upp det och kan vrida det åt båda hållen (hon kunde det tidigare med men det var inte det lättaste) men nu gör hon det jättebra.
Va mycket som händer bara på några dagar. 
 
Angående sömnen så har det också hänt lite grejer. Hon sover inte så länge men hon kan somna själv i vaggan nu.  När hon börjar bli trött lägger jag ner henne i vaggen och där är även babynestet stoppar in nappen och sen har jag på lite musik ibland och hon somnar helt själv utan att jag vaggar. JIPPI! :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0