Ny vecka, sammandragningar och influensa..

Mina senaste dagar har inte alls vart roliga. Natt till onsdags vakna jag och hade sjukt ont i magen. Så ringde runt hela morgonen igår för att få en läkartid, tillslut fick jag en dock fick vi vänta 2,5 timme extra innan läkaren kom. Allt såg  bra ut och lillan mådde fint, jag har fått sammandragningar. Jag trodde inte det gjorde så ont, men de gör det tydligen.
Jag vill inte veta hur det känns att föda barn ;) När vi kom hem igår kväll bröt influensan ut på mig :( Så jag mår riktigt dåligt! Fy fan.. Det enda possitiva är att vi gick in i vecka 23 igår. 

Vi har inte hunnit tagit några magbilder under vecka 22 pga sjukdomar och att vi jobbat om varandra :( 

Kommentarer
Postat av: Langtarefterbarn

Usch då, jag hoppas att det gått över! Kraam

Svar: Influensan är kvar :( fy bubblan vilken skit. Såg du med vart dålig?? :(
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-02-21 @ 12:22:03
URL: http://langtarefterbarn.wordpress.com
Postat av: Fertilitetsresa

Usch din stackare!! Hoppas du mår bra snart!
Krsm

Svar: Tack! Kram <3
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-02-21 @ 21:39:02
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0