2014 är nu här :)

Igår firades det nya året in och nu är det 2014. Som det ser ut nu kommer 2014 bli det bästa året i mitt liv! Jag ska bli mamma till en efterlängtad liten bebis ♡

Idag är det 27 dagar kvar till RUL! Åhh det känns som en evighet dit. Men jag hoppas veckorna rusar förbi som dom två senaste veckorna! :) 

Nu ska jag vila en liten stund innan jag börjar mitt dygnpass. På fredag är det äntligen dags för möte med BM också! :) Jag vill lyssna på hjärtljuden men vet ej om hon går med på det?? Hoppas det! 



Kommentarer
Postat av: A

Du får lyssna på hjärtljuden om du säger att det skulle göra dig mycket lugnare. De går liksom att övertala de flesta barnmorskor :-) Gott nytt år!

Svar: Åhh hoppas det ;) Det samma till dig! :)
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-01-01 @ 16:13:42
URL: http://hjartatbloder.bloggplatsen.se
Postat av: Frida

Jag fick inte lyssna förrän i vecka 22. Inte ens bär jag var orolig :/

Svar: Okej :-/ hmm? Märks i morgon hur villig min bm är ;)
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-01-02 @ 09:31:11
URL: http://minbebis.com/blogg/komtillmig/
Postat av: Langtarefterbarn

Vissa undviker att lyssna på hjärtat för tidigt då det kan vara svårt att höra. Men fråga vettja!

Kraam

Svar: Ja jag har förstått att det kan vara så tyvärr men verkar vara väldigt olika från bm till bm. Hoppas min är på go sidan! :)
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-01-02 @ 15:42:18
URL: http://langtarefterbarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0