Besök hos BM

Idag hade vi ju vårt tredje besök hos BM och det kändes bra. Vi fråga aldrig om hjärtljud då vi båda känner oss lugnare och det kändes väldigt bra bara att få prata med henne. Alla mina värden såg jätte bra ut så jag behöver inte ta några mediciner än, dock är mitt blodtryck fortfarande lågt. Så nu ska jag försöka dricka mer och hoppas det ska hjälpa. Vi fick en ny tid den 3 februari efter RUL! Nämnde även min förlossningsrädsla så nästa gång jag är där ska vi prata lite mer om det och se hur jag känner då. Ev kan jag få en remiss till förlossningen så man får åka dit och se hur det ser och och få lite information om allt. Vilket jag tror skulle vara perfekt för mig :) 
 
Gick in i vecka 16 igår inlägg om det kommer ikväll! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0